Baju raya - Fahion apa tahun ini

View previous topic View next topic Go down

Baju raya - Fahion apa tahun ini

Post by imaharun on Sat Aug 02, 2008 6:35 pm

Dah nak raya kan tentu semua dah sibuk cari kain untuk baju raya. Jom kongsi design camane yang korang buat tahun ni. Beli dah siap ker atau tempah

imaharun
Ahli Baru
Ahli Baru

Number of posts : 2
Age : 39
Registration date : 2008-07-31

View user profile

Back to top Go down

Re: Baju raya - Fahion apa tahun ini

Post by marcella08 on Mon Aug 04, 2008 5:11 pm

cam biasa baju kurung biasa tetap ada. cuma sepasang lagi tu nak buat baju yg cam citer spa Q tu... ni adik-2 la suruh buat... nak sedondon fesyen konon nyer... Laughing

marcella08

Number of posts : 6
Age : 43
Registration date : 2008-08-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Baju raya - Fahion apa tahun ini

Post by dqistina on Thu Aug 07, 2008 5:20 pm

baju mcm spa Q camana ye...?

i ada tempah sepasang je baru...tu pun tailor tak jahit lagi coz depa duk sibuk siapkan tempahan yg i order...

ada satu pasang kain yg dah chop ni...simpan je...tungguu masa nak hantar tailor...ingat nak wat kebaya...nak buat sedondon anak dgn mak...he...he...baju berbunga...kain kosong warna oren...tahun ni tema oren..

dqistina
Peniaga
Peniaga

Number of posts : 21
Age : 39
Registration date : 2008-08-07

View user profile http://dqistina.tl.my

Back to top Go down

Re: Baju raya - Fahion apa tahun ini

Post by marcella08 on Thu Aug 07, 2008 9:45 pm

dqistina wrote:baju mcm spa Q camana ye...?

i ada tempah sepasang je baru...tu pun tailor tak jahit lagi coz depa duk sibuk siapkan tempahan yg i order...

ada satu pasang kain yg dah chop ni...simpan je...tungguu masa nak hantar tailor...ingat nak wat kebaya...nak buat sedondon anak dgn mak...he...he...baju berbunga...kain kosong warna oren...tahun ni tema oren..

emmm baju yg guna kain chiffon tu... then letak manik kat leher... tangan baju... tepi baju tu belah... emmm bnyak jual kat kedai skrg nie fesyen tu.... Very Happy

marcella08

Number of posts : 6
Age : 43
Registration date : 2008-08-04

View user profile

Back to top Go down

Re: Baju raya - Fahion apa tahun ini

Post by Sponsored content Today at 5:47 pm


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum